Läsplatta,sjuk och............. Scrubs

Skulle vara på prao idag, men jag är fortfarande sjuk och sitter hemma och hostar. Fast även om jag varit frisk vet jag inte om jag skulle kunnat till det ställe jag ska prao på, på grund av snön. Fast jag hoppas jag är frisk imorgon och att jag kan praoa då.

Just det, berättade jag att vi har fått en letto/läsplatta? Tydligen inte. Det har vi. Mamma och pappa för beställde än för några veckor sedan och vi fick hem den förra veckan. För er som inte vett vad en läsplatta är så är det en elektronisk platta där man kan ha flera tusen böcker på + musik. Den är faktiskt riktigt bra. Den lyser inte heller, vilket gör den riktigt behaglig att läsa på. Plus att man kan lyssna på musik med den.
Jag började läsa boken En ö i havet (en av de böckerna som man fick med när man köpte den) och läste typ tio kapitel i sträck. Så den är bra alltså.


        
(Tryck på bilderna så blir de större)


Mamma kunde även inte komma till jobbet (Hallå sl det snöar faktiskt i Sverige), så hon stannade hemma med mig och jobbade hemifrån. Vi satt och tittade på Scrubs och åt framför TV, vilket vi aldrig gör hemma om inte någon är sjuk. Vi såg Bl.a. Scrubs musikal avsnitt. De avsnittet är mitt favorit avsnitt.
Det är nämligen så att en tjej har slagit i huvudet så att det låter som om alla sjunger. Det avsnitt är bara så super bra.

Här är två av låtarna från avsnittet.






Det är sååååååååååå bra.

Nu måste jag gå och göra läxor. Vi håller på att läsa om grekiska mytologin och vi ska rita 14 av de grekiska gudarna.
Jag har bara ritat 5. Men först ska jag titta på gost wisper som börjar om 5min.....nej vänta nu det börjar nu.
Måste gå

/Aggi♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0