En lista!

Just nu är jag i skolan. Jag har skrivverkstad på elevensval och då får man Bl.a. läsa, skriva och blogga.

Idag fyller min bror Tobias år.Jag behövde vackna klockan 6 för att vi skulle fira honom, fast jag hade sovmorgon och skulle börja tio över nio, suck, men jag gör det för min lillebror skull. Även om han inte bryr sig. Nåja.
Det är förövrigt Mozarts födelsedag. Så varje år får Tobbe minst en skiva med Mozart, för att de har samma födelsedag.

Nu hade jag tänkt göra en lista, min första lista på bloggen faktist och den ska handla om...... böcker, eller karaktärer i en bok.

Favoritkaraktärer i Narnia

1. Aslan och Lucy
2. Herr Tumnus
3.Herr och fru bäver
4.Polly
5. Edmund
6.Eustace
7.Rippipip

/Aggi




Kommentarer
Postat av: mehvish

Lyckost dig som får blogga på lektions tid!

2010-01-28 @ 20:11:03
URL: http://mylitlefriend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0