Agnes Afton

Idag är det Agnes Afton. Alltså dagen före min födelsedag. Det har varit fint väder, så syskonen och jag hade vatten krig med vattenballonger. Sigge blev också blött och lite putt på oss eftersom vi hälde vatten på honom. Han rymde även, för dörren till baksidan stod öppen så han smet ut. Så vi fick springa runt och bli super sv'ttiga för attde var så varmt och Sigge sprang väldigt snabbt, men stannade ändå ibland och tittade på en som om han menade : "Na na na na na na. Ni kan inte ta mig." Men vi fångade honom tillslut.
Sen åkte vi till centrum och åt glass. På eftermiddagen åkte jag till Hanna. Jag skulle ge henne hennes present och hon min, så vi skulle ge dem samtidigt. Fast jag vet att hon redan har öppnat sin, medan jag väntar till imorgon.
Vi åt min födelsedag middag idag istället för imorgon. Vi åt grillat kött, pommes och tzatziki. Mums!
Sen såg vi på X-Men: The Last Stand och åt godis. Jag har sett de två andra och den var inte lika bra som de. Jag kanske bara hade lite frö höga förväntningar eftersom de andra två var så jättebra.

 

Nu måste jag i alla fall sova ifall jag ska orka vara födelsedagsbarn hela dagen imorgon.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0