Mitt träd är Hagtorn

Sitter och har No lektion nu. Vi har letat var ute och letande efter löv och nu skulle vi identifiera dem. När man var klar med det fick man göra vad man ville på datorn. 
 Jag märkte at man känner igen löv, men man vet inte vilket träd det är. Man känner också igen namnet på träden, men vet inte hur de ser ut eller hur löven ser ut. okej, man känner igen de vanligast som T. ex. björk och ek m.m.
Jag har även fått veta att hagtorn är mitt träd eftersom jag är född 6juni.

Hagtorn

 

 

Är du född mellan 13 maj och
9:e juni, då är Hagtorn ditt träd. Du är en optimistisk och glad person. Du är också lidelsefull i det du gör och trogen mot dina vänner.

 

Hagtorn
Det är ganska sant faktiskt att jag är optimistisk och glad. Jag är en sådan person som nästan jämt är glad. Men när jag väll är arg är jag oftast rosenrasande eller helt galen.

/Aggi


Kommentarer
Postat av: mehvish

Du är med i utslagstävlingen på min blogg!

2010-06-04 @ 19:24:46
URL: http://mylitlefriend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0