I ♥ Sovmorgon

Idag börjar jag tio över nio. Sovmorgon, yey. Fast jag går typ upp en halvtimma senare bara, men jag har tid att T.ex. läsa och gå in på datorn innan jag går till skolan och det är ju alltid kul.
Sen är det häligt väder. Solen skiner och himmelen är blå. Man hör fågel kvitter och ser fåglar flyga på himmeln. En helt fantastisk syn, efter att det har varit snö och gråt i snart fyra månader.
Fast nu måste jag ändå sluta, skolan börjar ändå snart. Men det blir ett inlägg i skolan också för det är ju skrivarverkstad idag, jippi. Onsdag är en av mina favorit dagar i veckan.



Blå himmel och fåglar som flyger i skyn...

Ha en bra dag!

/Aggi♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0