Mot skärholmen

Idag åkte jag till Skärholmen med Hanna och Ellie. Det var jättetrevligt. Fast alla som såg oss tyckte nog vi var lite konstiga för vi skrattade nästan hela tiden, vi hade jättekul.
Jag köpte inget förutom en present till Jolle (som fyller år imorgon) för jag samlar till en kamera och ska köpa mycket böcker för att det är bokrea. Men jag behövde åka tidigare än de för att jag skulle hem till Sigge. Det var lite ensamt att åka hem själv, men men.
Bussen var föresten sen och de hade dragit in hållplatsen jag skulle av på så jag fick gå den sista biten, så var det även när vi skulle åka ditt.

Nu är det lov vilket betyder extra mycket läsning. Jag ska försöka läsa ut så många böcker som möjligt, så får jag se hu många de blir.


Nu måste jag gå.

/Aggi♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0