^^

Jag sov över hos Hanna i fredags. Vi skulle se en skräckfilm som heter Prom night, med Brittany Snow i huvudrollen. Det var ganska läskig, faktisk, nästan alla dog och det vara jättehemskt.
Efter det hade vi Harry Potter frågesport, vi hade rätt på ca 90% på alla frågor (vi svarade på 100 frågor).
Vi somnade vi typ halv tre.

Igår åkte vi till stan, för vi skulle se Alice i Underlandet på bio. Men jag ska skriva ett inlägg om bara filmen, sen.

Sen vill jag även fråga om den nya headern. Vilken är finast?

Sen vill jag även säga tack till Hanna för att du hjäplte mig att göra den nya headern.

Den gamla...



eller...


den nya?

/Aggi♥♥

Kommentarer
Postat av: Mor

Den senaste förstås! FIN!!!

2010-03-15 @ 21:34:34
URL: http://yrkeskvinnan.blogg.se/
Postat av: H

Jag håller med din mamma! haha, vilket ego jag är, jag hjälpte ju till med den...

2010-03-17 @ 15:25:32
Postat av: Anonym

NEJ! Den gamla ofc!!!

2010-03-29 @ 21:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0