Some photos

Vi hade släkten över igår för att fira Joel. Mimmi och jag gjorde två väldigt vackra pannkakstårtor och mamma gjorde en choklad tårta. Super mumsigt! Det var väldigt trevligt.
På kvällen såg vi musikalen Annie och lite av melodifestivalen. Jag säger bara: Det  var fel låtar som gick till final, från andra chansen. Så nu var det sagt.
Men filmen Annie var så klart bra. Den handlar om en flicka som bor på ett barnhem för flickor. Sen så får hon vara en vecka hos en väldigt rik och upptagen man, och då får hon uppleva massor av roliga och mindre roliga saker. Musiken är så bra.

Idag var vi kyrkan, som varje söndag. Men kom hem till halv ett i alla fall. Jag åkte snabbt till centrum för att titta lite i olika affärer och köpa lite saker som jag behöver när jag ska laga middag ikväll.
Just nu tar jag det bara lugnt, lyssnar på Amanda Jenssen och gör läxor.

Hade även tänkt visa några bilder från lägret.
Här är dom:


Det här fönstret var så fint att jag bara hade lust att lägga upp det på bloggen.


Vi fick lära oss att skriva bokstäver i kalligrafistil.


I det här rummet hade vi alla matte lektioner.


Det här var en av sängarna i huset, som jag tyckte var en sååååå fin säng.
Fast färgerna var inte de finaste förstås ,men det gör inte så mycket.


En jättevacker takkrona.


Den väldigt vackra vita flygeln.


Huset utifrån.

/Aggi♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0