En sjuklings dag hemma

Jag fick vara hemma idag också eftersom jag har fått veta att jag har bihåleinflammation. Inte kul alls.
Så har tagit det lugnt. Snyter mig konstant, har ont i hela ansiktet och mår apa.
Tog upp parasollet, tog ut en sorts madras och en filt och lite saker andra saker att underhålla mig med och gick ut och satte mig på balkongen.






 ♥ Pennor och block. Ritblock och skrivblock.
 ♥ Tidningar. Som senaste numret av Clara, några numer av Julia och Shojo Stars
 ♥ Böcker. Harry Potter och fången från Askaban och Små raringar.
 ♥
Skolarbetets saker.
 


Sen behövde jag nödvändiga saker som:

 • Ett stort glas vatten med isbitar i.
 • En kopp med varmt kamomillte med en sked honug i.
 • Läppbalsam och Elizabeth Arden salva.
 • Nässprej och näsdukar


/Aggi♥♥


Kommentarer
Postat av: mehvish

va kul det ser ut!!

när jag kommer hem till dig så ska vi göra samma sak som du gjorde!!

Synd att du inte kunde komma på min dabsuppvisning.

krya på dig!!!

2010-05-28 @ 13:19:06
URL: http://mylitlefriend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0