I wanna see the sun shine


Det känns som om det är höst igen. Jag vill ha sol och känna våren i luften. Just nu är det bara regn, kyla och rusk. Börjat längta mycket till till min födelsedag och sommarlovet. Håller på att skriva en önskelista just nu.
I år är min födelsedag på en söndag. Det är ingen mening att fylla år på Sveriges Nationaldag, som är en helgdag, om det ändå är helg, för då får man inte en extra dag ledigt. Men, men så kan det vara.
Ska iväg till dansen senare ikväll, så för stunden måste jag plugga. Jag har ett stort engelska prov på onsdag och ett stort test på länder och huvudstäder i Afrika, plus att vi måste lära oss var länderna ligger och det är inte enkelt. Varför måste de ha så krongliga namn på huvudstäderna? Kanske bara för att ingen ska orka lära sig dem. 

Ha en fortsatt trevlig eftermiddag!

/Aggi♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0