My Day

Dagens vill ha: En dag längre helg
Dagens klädsel: Svarta strumpbyxor, jeans kjol, rosa blus och vit stikas kofta.
Dagens frisyr: Hela håret uppsat i med ett hårspänne. En vit rosett med svarta prickar på.
Dagens låt: Telephone - Lady Gaga feat Beyonce
Dagens godis: Pocky och choklad
Dagens bok: Hermelinen av Lene Kaaberbøl´
Dagens film/serie: The Addams Family


Här är öppnings numret till serien The Addams Family, från 1964.




Min kompis Hanna (inte hon som fyllde år) sov över i fredags och då såg vi på den här serien och skrattade jättemycket.
Just nu går jag runt och sjunger eller nynnar på det här hela tiden:

"They're creepy and they're kooky,
Mysterious and spooky,
They're all together ooky,
The Addams Family."


Och sen knäpper jag med fingrarna.

Godnatt!

/Aggi♥♥

Kommentarer
Postat av: mehvish

Vad fin design Du har!

Hur ändrade Du stilen till texten???

Jag vill också ändra text stilen!!

2010-05-10 @ 09:34:42
URL: http://mylitlefriend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0