Skansen

Igår var jag på skansen med klassen. Jag tycker det är supermysigt att gå omkring på skansen. Det är treligt där tycker jag. Fast inte när det regnar, är kalt och man mår så dåligt att man tror man ska spy och det känns som man ska svimma. Men jag gick ändå troget runt och tittade på alla djur. Vi köpte föresten bullar från bageriet där. De var nybakade och väldigt goda. Det kändes lite tråkigt eftersom jag viste att om jag hade mott bra och det hade varit sol och varmt så hade det varit ännu mer trevligt och mysigt. Jag säger det ännu en gång: Jag tycker verkligen om skansen.

Här är i alla fall några (/flera/många)bilder .




Ett träsk som jag faktiskt tycker är coolt och jag gillar bron.


En fågel som vandrade omkring.






Älg honan hade precis fått ungar. De var så bedårande att de inte var klokt.


Renar och deras små söta ungar.




Björnen. Gullig!


En........Bisonoxe. Eller i alla fall en släkting till bisonoxen.




En stor, fet, lat, gullig säl.


Om man tittar noga ser man två ugglor i trädet. Jag gillar verkligen ugglor, skulle vilja ha en.






De super söta små fågel ungarna/dunbollarna




Ett vacker blommande träd.


Små trä hus och...



...ett lite fint vatten fall.


Och sen några bilder över vackra Stockhom.










"Stockholm i mitt hjärta"

Det här var några "få" bilder.

/Aggi♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0