Halloween



Jag är INTE en halloween älskare. Det ända jag gillar med halloween är godis och pumpor. Pumpor får mig att tänka på Harry Potter, för där äter de pumpa paj och dricker pumpa saft och det tycker ja låter jätte gott. Hemma oss så firar vi inte halloween. För mig är det bara amerikanskt trams, så att alla glömmer att man egentligen ska tänka på de döda. I år var faktiskt första året vi köpte en pumpa. Den blev riktigt fin och vi rostade kärnorna. Pumpakärnor är faktiskt gott.
När jag var nio/tio år så gick jag bus-eller-godis. Men bara något år.
Jag minns när jag var ca fyra år och det var några som gick bus-eller- gois och ringde på vår dörr och jag blev jätterädd och gömde mig.
Fast jag tycker det är roligt att klä ut mig och att sminka mig läskigt. Bu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0