Otursdag

Hade värsta otursdagen igår. Vi skulle ha friluftsdag ute och orientera. Det var kalt och blött och jag behövde cykla till det ställe vi skulle mötas på vilket tog en halvtimme ungefär. Nästan hela vägen var uppförsbacke, så jag kom tio minuter försent.
Sen när vi skulle börja orientera han jag inte ens till kontroll ett innan jag kände ett svidande stick på foten. jag tittade ner och dör satt en lite ful geting och flinade åt mig som om den tänkte: "Där får du för du kom och störde i vårt bo". Lärarna tror nämligen det var en getingbo vid en av kontrollerna, för flera hade blivit stuckna.
Min fot sved och gjorde väldigt ont jag fick palta mig tillbaka till lärarna. Det tyckte jag skulle cykla hem, för jag skulle ändå gå hem tidigare, för jag skulle till doktorn ( inte för geting sticket). Så min dag blev helt enkelt bajs. Jädra geting!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0