Cambridge

Nu är man här i Cambridge i England. Det är en väldigt trevlig och mysig stad. Har hunnit se allt mölligt redan. Delar av universitetet, katedraler, sett vackra trädgårdar, drukit mycket te, hitta några bra fynd,puntat på Cam och mycket annat.
Vissar alla bilder när jag kommer hem. Jag kommer alltså hem på söndag och skolan börjar på måndag, men det vill jag hälst inte tänka på. Så nu tänker vi på något roligare, imorgon kommer jag troligen få se Shakespeare in the garden. De visar upp kända shakespeare pjäser utomhus. Jag tycker väldigt mycket shakespeares pjäser och det ska bli väldigt kul att se. Har inte bestämmt vilken vi ska se, de väljer vi imorgon. Nu ska jag gå och läsa en bok som jag köpte idag. Hejdå så länge.

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/b4/KingsCollegeChapelWest.jpg
Vi åkte också en sådan båt. De kalas att punta när man tar sig fram genom att andvända den långa staven. Det är så grunt så de går inte att andvända åror så bra, så de andvänder staven. Det var väldigt kul. Byggnaden är Kings College.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0