Paddling

Idag var klassen ute på ett "uppfriskande och roligt paddlings äventyr". Det tyckte lärarna i alla fall. Vi paddlade i 6 timmar. Vi åkte vid halv 8 på morgonen, kom hem efter 5 på eftermiddagen.
Mina muskler skriker och jag sommnde lite på vägen hem och föll ihop till en liten trött hög i soffan när jag kom hem. Tog en kopp te och såg på olika tv-serier som vi har hemma, för att inte sommna . För om jag sommnade då skulle jag nog inte kunna sova på natten, alla fall inte länge.
De vara roligt att paddla första timmen, då kände man sig lite som Pocahontas, som paddlar i en kanot. Fast sedan började armarna verka, man blev blöttare och blöttare. Några ramlade i.
Plus att man vet att tränningsverken kommer, så ja ha försökt strecha så mycket som möjligt och jag ska lägga mig tidigt. Jag hade med mig matsäck, jag hade förövrigt gjort matsäck till bröderna utflyckter också (syster ville inte ha). Pastasalad blev det. I den var det förutom pasta: Gurka, tomat, ärtor, paprika och i min kasler i brödernas korv. Det var riktigt gott. Det gjorde jag bra. Som sagt nu ska här sovsas gott. Om man inte vaknar av att kroppen värker.
Mim pastasalad om någon undrar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0