Lördag

Har tränningsverk, som vanligt på lördagar, efter gårdagens 3timmars långa danspass. Superkul som vanligt.
Jag körde järnet på styrkan och på dansen. Jag har dansat runt idag och läntar tills på måndag då nästa danstränning är. Idag var det konfirmation vid tio, så det var bara att gå upp vid åtta. Var rätt trött eftersom jag inte kom hem från dansen vid nio. Åkte hem efter konfirmationen och laggade lunch åt syskonen. Har nu bakat snoddas med Maria och ska snart se den bästa musikalen nånsin. Har sett den minst hundra gånger. Det är en av mina apsolut favoritfilmer. Sound of Musis. Älskar den filmen.
Sen ikväll blir det troligtvis melodifestivalen. Ska bli skojigt.
Hoppas ni också får en trevlig kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0