My weekend

Hade en trevlig helg. En solig vacker vinterhelg.
fredagskvällvar det dans. Otroligt roligt som vanligt. Mycket styrka, mycket dans, även mycket bakåtkullerbyttor på höger axel. Har ett stort blåmärke. Aj!
På lördagen var jag med Elin. Vi såg på film och var i Skärholmen. Trevligt, trevligt. Vi åt förövrigt hemlagad Sushi hos henne till middag, supergott. 
Jag köpte lite saker i Skärholmen Bl.a. en sådan här tröja från H&M, fast mörk blå. 
När jag varit hos Elin till nio, så gick jag till våra grannar där familjen var. Där satt vi och fikade och spelade sällskapsspel ganska länge. Vi spelade barn- och vuxenlag. Vi vann!
I söndags var det sjunga i mässan med mina kära kör-kompisar. På eftermiddagen var det plugga, och läsa ut en bok i svenskan, som gällde.
Det var min helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0