...

Det känns som det gått ett år sedan jag skrev ett inlägg. Anledningarna har varit många. Som "jag hinner inte", eller "vad ska jag skriva om?" eller helt enkelt "just nu känner jag inte för att skriva".
Men idag hade jag tid och lust och skriva. Jag hoppas också att jag har något bogurlunda intressant att skriva.
Hade iallafall det jättekul i helgen. Var med Mandah, Vivi och Mommis. Mina kära danstjejor Vi sov hos Mandah och såg på film, spelade kortspel och var lite allmänt flummiga. Det var iallafall superkul.
Vi såg Bl.a. en film som heter The last Song. En grymtbra film, men supersorglig. Så alla satt och storgrät mer än hälfen av filmen. Fast bra var den, så jag rekomenderar den.
Ska iväg och dansa om någon timme, kommer sen inte hem förren någon gång runt halv tio.
Måste sätta mig och göra svenskaläxan till imorgon. Är bara liiite stressad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0