Jag blev 15, när hände det?!

Jag fyllde år för två veckor sen och det känndes som det gick så snabbt. Jag längtade jättemycket till min födelsedag och helt plötsligt var den förbi, hur gick det till. Fast det var en väldigt trevlig födelsedag.
Jag vet att det är lite sent, men här är bilder på några av mina presenter.


Lite smått och gott som är bra att ha


En av Hannas presenter till mig. Som jag kanske harberättat gav Hanna och Elin mig massor av ankprylar i julklapp, så jag fick dem att lova mig att inte köpa ANKOR till mig i födelsedagspresent så Hanna köpte EN ANKA.
A very cute duck!


Yey grattis kort!!


Ett jättefin glashalband



Mina älskade ringar som jag köpte själv med födelsedagspengar.

Jag fick också en dator, min bebis, som jag gick runt och bar på nästan hela födelsedagen och som jag kramade hårt och sa My precious om någon försökte tafsa på den.

De var lite av mina presenter det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0