November


Det här November vädret gör mig lite deprimerad. Bara grått och blött. Fast idag var det faktiskt blå himmel och sol, för första gången på en vecka. Vilket ger lite hopp.
Snön har smält bort nästan helt, vilket på de är bra och dåligt. Vi slipper slasket. Nu sitter jag och tittar på bilder från sommaren, vilket inte är så smart få längtar jag tillbaka. Plus att jag har en kompis som bor i Australien och hon har skickat bilder till mig från Australien och där är det sommar och sol. Så avis.
Fast jag längtar jättemycket till Julen. En vit jul.
Ha en trevlig November kväll här i Sverige, det tänker i alla fall jag ha.

Kommentarer
Postat av: Maandoly (:

Tack desamma Agnes! :)<3

2010-11-16 @ 16:32:40
URL: http://maandoly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0